Soru Android: Bir ses klibini oynatma


Bir kullanıcı bir görüntüye dokunduğunda oynatılacak bir ses dosyasını nasıl kurarım.

Ses dosyasını nerede saklamalıyım ve dosyayı gerçekten oynatmak için hangi kodu kullanmalıyım? MediaPlayer arayüzünü veya bunun gibi bir şeyi getirmek istemiyorum.

Bunu böyle yapmayı düşünüyordum:

foo = (ImageView)this.findViewById(R.id.foo);
    foo.setOnClickListener(this);

public void onClick(View v) {
if (foo.isTouched()) {

 playAudioFile();
  }
}

Teşekkürler


25
2018-06-15 00:04


Menşei


Aşağıdaki cevapta açıklandığı gibi my_sound.mp3 içine res/raw/ ve sonra üzerinden başvuru R.raw.my_sound. Ancak, iki seçeneğiniz var: MediaPlayer ve SoundPool. Etkin bellek yönetimi için, bu sınıflarla çalışmak için bir kütüphane kullanmalısınız: github.com/delight-im/Android-Audio - caw


Cevaplar:


Bu MediaPlayer arayüzünü oluşturmayacak ... sadece istediğiniz sesi çalacak.

Button boton = (Button) findViewById(R.id.boton);
boton.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
 @Override
 public void onClick(View v) {
  MediaPlayer mp = MediaPlayer.create(TestSonido.this, R.raw.slayer);  
  mp.start();
 }
});

Bu durumda, R.raw.slayer adında bir ses dosyasını temsil eder slayer.mp3 içinde saklanır res/raw/ klasörü ve düğmeye bastığınızda droid sizi sallayacak ...


54
2018-06-15 00:31



Bir önceki ses klibini tamamlamadan önce düğmeye iki kez tıklarsam ne olur, o zaman çift ses çalacak mı? - Jay